آ

  • آصف، هاجر اقتصاد اطلاعات [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 59-64]
  • آصف، هاجر کارکنان دانشی در سازمانهای رسانه‌ای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 35-44]
  • آصف، هاجر توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 87-97]
  • آصف، هاجر خبر، خبرگزاری و چالش ها [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 53-64]

ا

  • اسعدی، محمود توسعه و تحول رسانه‌های دیجیتال [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 15-34]
  • اسعدی، محمود منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 45-54]

ب

ح

  • حق شناس، مریم کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 49-58]
  • حق شناس، مریم کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 65-70]
  • حق شناس، مریم بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای [دوره 2، 6 و 7، 1393]
  • حق شناس، مریم تاریخچه و چشم انداز رادیو [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 71-76]

خ

ر

ش

  • شفیعیان، نازیلا تصمیم گیری جمعی جست و جو برای ترجیحات جامعه [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 71-83]
  • شفیعیان، نازیلا کارکنان دانشی در سازمانهای رسانه‌ای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 35-44]
  • شفیعیان، نازیلا آیا رسانه‌های اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانه‌های سنتی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 67-86]
  • شفیعیان، نازیلا ویژگی های رسانه رادیو و مدیریت آن [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 21-38]

ص

  • صابری، معصومه مدیریت استراتژیک و اقتصاد رسانه ها [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 5-22]
  • صفایی‌نژاد، قاسم غلبه بر موانع میان‌فرهنگی موجود بر سر راه مدیریت دانش با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 55-66]
  • صفایی نژاد، قاسم اقتصاد نشر [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 33-48]
  • صفایی نژاد، قاسم چالش ها و راهکارهای مدیریت رسانه های مکتوب [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 39-52]

ط

  • طاهری، افسانه توسعه و تحول رسانه‌های دیجیتال [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 15-34]

ع

ق

م

  • محمودی، سارا منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 45-54]
  • معیری، حمیدرضا آینده‌پژوهی و فناوری رسانه [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 5-14]
  • مومنی، داوود اقتصاد رسانه های آنلاین [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 23-32]
  • مومنی، داوود مدیریت رسانه های آنلاین و شبکه های اجتماعی [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 77-88]

ن

  • نظری، محسن کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 49-58]