آ
-
آصف، هاجر
اقتصاد اطلاعات [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 59-64]
-
آصف، هاجر
کارکنان دانشی در سازمانهای رسانهای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 35-44]
-
آصف، هاجر
توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 87-97]
-
آصف، هاجر
خبر، خبرگزاری و چالش ها [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 53-64]
ا
-
اسعدی، محمود
توسعه و تحول رسانههای دیجیتال [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 15-34]
-
اسعدی، محمود
منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 45-54]
ح
-
حق شناس، مریم
کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 49-58]
-
حق شناس، مریم
کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 65-70]
-
حق شناس، مریم
بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای [دوره 2، 6 و 7، 1393]
-
حق شناس، مریم
تاریخچه و چشم انداز رادیو [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 71-76]
خ
-
خلیل ارجمندی، غلامرضا
نقش اقتصاد فرهنگ و هنر در اقتصاد مقاومتی غلامرضا خلیل ارجمندی [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 5-8]
ر
-
رادفرد، سودابه
کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 65-70]
-
رادفرد، سودابه
تاریخچه و چشم انداز رادیو [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 71-76]
-
روشندل اربطانی، طاهر
تاریخچه و چشم انداز رادیو [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 71-76]
ش
-
شفیعیان، نازیلا
تصمیم گیری جمعی جست و جو برای ترجیحات جامعه [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 71-83]
-
شفیعیان، نازیلا
کارکنان دانشی در سازمانهای رسانهای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 35-44]
-
شفیعیان، نازیلا
آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 67-86]
-
شفیعیان، نازیلا
ویژگی های رسانه رادیو و مدیریت آن [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 21-38]
ص
-
صابری، معصومه
مدیریت استراتژیک و اقتصاد رسانه ها [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 5-22]
-
صفایینژاد، قاسم
غلبه بر موانع میانفرهنگی موجود بر سر راه مدیریت دانش با استفاده از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 55-66]
-
صفایی نژاد، قاسم
اقتصاد نشر [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 33-48]
-
صفایی نژاد، قاسم
چالش ها و راهکارهای مدیریت رسانه های مکتوب [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 39-52]
ط
-
طاهری، افسانه
توسعه و تحول رسانههای دیجیتال [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 15-34]
ق
-
قمصریان، مهدی
از دانش مدیریت تا مدیریت دانش [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 4-4]
م
-
محمودی، سارا
منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 45-54]
-
معیری، حمیدرضا
آیندهپژوهی و فناوری رسانه [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 5-14]
-
مومنی، داوود
اقتصاد رسانه های آنلاین [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 23-32]
-
مومنی، داوود
مدیریت رسانه های آنلاین و شبکه های اجتماعی [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 77-88]
ن
-
نظری، محسن
کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 49-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد